Veelgestelde vragen
Wat is de levertijd van een lijnwerkje?
Binnen 5 werkdagen komt je bestelling jouw kant op. Dit is de verzendtijd, dus het aantal dagen waarin de bestelling wordt klaargemaakt en verstuurd. Dit is iets anders dan de levertijd; op de snelheid van de bezorging hebben wij helaas geen invloed. Je krijgt een bevestigingsmail wanneer het lijnwerkje is verstuurd met daarin een track & trace code waarmee je je bestelling kan volgen (verstuurd via postNL).
Wat zijn de verzendkosten?
Je bestelling wordt verstuurd via postNL en de verpakkings- en verzendkosten bedragen €5,95.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, binnen 4 uur na het plaatsen van je bestelling kun je deze nog annuleren. Stuur dan een mailtje naar info@lijnwerkjes.nl onder vermelding van je naam en bestelnummer. Wij zullen de terugbetaling binnen 14 dagen verwerken, je ontvangt dan een volledige restitutie van het totale bedrag. Na het verstrijken van de bedenktijd is annuleren helaas niet meer mogelijk.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Gepersonaliseerde lijnwerkjes kunnen helaas niet worden geretourneerd, deze zijn vanwege het gepersonaliseerde karakter uitgesloten van het herroepingsrecht.
Aankopen uit de shop kunnen binnen 14 dagen na ontvangst worden teruggestuurd. Retourneren kan door een e-mail te sturen naar info@lijnwerkjes.nl met daarin je naam, bestelnummer en welk(e) product(en) je wilt retourneren. Je ontvangt een volledige restitutie van het aankoopbedrag van de producten zodra de geretourneerde producten bij ons binnen zijn. Wij zullen de retournering en terugbetaling binnen 14 dagen verwerken. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.
Kan ik een spoedbestelling plaatsen?
Nee, helaas hebben wij 5 werkdagen nodig om de bestelling in orde te maken.
Kan ik een preview krijgen van mijn gepersonaliseerde lijnwerkje?
Omdat wij een redelijk korte verzendtijd hanteren, hebben we helaas geen tijd ingecalculeerd om het lijnwerkje tussentijds te previewen en aan te passen. Het eindresultaat blijft dus een verrassing totdat de bestelling bij jou op de mat ligt. Omdat we altijd één en dezelfde stijl hanteren kun je van tevoren een beter beeld krijgen bij het eindresultaat door de andere lijnwerkjes te bekijken. Dit kan ook via onze Instagram pagina.
Mag ik een lijnwerkje publiceren?
Je mag je lijnwerkje plaatsen op Social Media met een tag @lijnwerkjes. Wil je de tekening voor andere doeleinden gebruiken? Neem dan eerst contact op via info@lijnwerkjes.nl.
Word mijn lijnwerkje gedeeld op Social Media?
Bij Lijnwerkjes zijn we trots op de werkjes die we maken en deze worden gedeeld op Social Media. Dit geldt ook voor gepersonaliseerde lijnwerkjes. Wil je liever niet dat jouw lijnwerkje wordt gedeeld? Laat het dan even weten via info@lijnwerkjes.nl
Waar moet een foto aan voldoen?
Het is belangrijk dat de foto die wordt gebruikt van goede kwaliteit is. Upload bij voorkeur geen foto van een afgedrukte foto, maar liever een digitaal bestand. Naarmate de kwaliteit van de foto afneemt, kunnen er minder details in het lijnwerkje worden verwerkt.